دسته‌بندی نشده

جابجایی یخچال در اسباب کشی

توسط 29 ژانویه 2020 ژانویه 17th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

دردسرهای حمل یخچال در اثاث کشی!

حمل یخچال در پروسه ی اسباب کشی کاری بسیار حساس، سخت و طاقت فرساست. از طرفی ابعاد یخچال که معمولا با حساب و کتاب چرخشی ما جور در نمی آید، از طرف دیگر نگرانی از آسیب دیدن دیوار خانه ی قدیمی و دیوار خانه جدید به همراه بدنه ی یخچال و تنظیمات مایع فریون، همه و همه جز مواردی است که باعث می شود در یک اثاث کشی دقت فراوانی روی این وسیله متمرکز شود.

استفاده از تجربیات باربری

اما با تمام این تفاسیر ما نمی گذاریم که ذهن شما از این بابت درگیر شود. ظریف بار تجربیات خود را در جا به جایی یخچال در اسباب کشی به شما منتقل می کند و از ابتدایی ترین مراحل اسباب کشی تا آخرین لحظه این عملیات سخت، در کنار شما خواهد بود. فقط کافی است که با شماره 1500 تماس بگیرید تا تمام نگرانی هایتان از روزهای اثاث کشی و جابه جایی تبدیل به لبخند رضایت شوند.

در باب مواد غذایی

معمولا چیزی که همیشه فراموش می شود مواد غذایی درون یخچال است. خانم های خانه هر چیزی را که نزدیک دستشان باشد به سرعت بسته بندی می کنند ولی از آن جا که مواد غذایی داخل یخچال از این قافله عقب مانده اند، معمولا از نگاه ها دور می مانند.از طرفی نیاز به خوراک و مواد غذایی مورد نیاز کودکان و دیگر اعضای خانواده، هیچ وقت باعث جلوگیری از خرید نکردن خوراکی ها نمی شود.

پیشنهاد اتوبار ظریف برای نگهداری مواد غذایی در روزهای نزدیک به اسباب کشی

حالا با توضیحاتی که در مطالب بالا آوردیم چاره چیست؟ آیا باید در این روز ها از غذاهای کنسروی استفاده کنیم؟ یا این که مدام به رستوران برویم و کلی پول خرج کنیم؟ یا این که…؟

با پیشنهادی که کارشناسان ظریف بار به شما می دهند، قرار نیست هیچ یک از اتفاقات بالا رخ بدهد. ما به فکر سلامتی و پول های شما هستیم. فقط کافی است که به شیوه ی زیر عمل کنید:

  1. زمان اسباب کشی را به صورت دقیق از یک ماه قبل با ظریف بار فیکس کنید.
  2. برنامه ی غذایی و نیازهای غذایی خود را بنویسید.
  3. تمام خوراکی های داخل یخچال را از بسته های نامشخص درون فریزر تا بطری های درب یخچال را چک کنید و لیستی از آن ها تهیه کنید.
  4. برای پخت و پز خود برنامه ریزی کنید. در نظر داشته باشید که معمولا هفته ی آخر و دو سه روز بعد از اسباب کشی، زمانی است که شما وقتی برای غذا پختن ندارید. باید جوری برنامه ریزی کنید که از این تاریخ خرید هرگونه مواد غذایی ممنوع می باشد و در یخچال شما باید غذاهای آماده از جمله کتلت، کوکو، و … موجود باشد.
  5. جوری روی غذاهای داخل یخچال مانور بدهید که تا قبل از اسباب کشی تمام شوند. از خرید میوه تا حد امکان بپرهیزید یا این که به تعداد مصرف خریداری کنید.
  6. در نهایت اگر مانده ی گوشت و مرغ در هفته ی آخر به تمامی نگرائیده بود، نگران نباشید ظریف بار کارتن های حمل مواد غذایی حتی برای مواد غذایی داخل فریزر را در اختیار مشتریان عزیز می گذارد.
  • نکته!

این کارها شاید برای مدت کوتاهی از شما وقت بگیرند ولی برنامه ریزی بلند مدت و دقیقی است که از دغدغه های شما می کاهد. فراموش نکنید که تنظیم این برنامه حاصل سال ها خدمت ظریف بار در زمینه باربری و حمل اثاثیه به شما عزیزان و تجربه کارشناسان دلسوز اتوبار ظریف است.

و اما مرحله جا به جایی یخچال

گروه اجرایی فعال در باربری ظریف بار با استفاده از پکیج های ویژه ی بسته بندی، به بسته بندی تخصصی یخچال با استفاده از بابل رپ و چسب پهن مخصوص می پردازند. با استفاده از پکیج وکیوم های ظریف بار دیگر نگران آسیب دیدن دیوارها و ضرب دیدن یخچال نباشید. این موضوع باعث می شود که احساس امنیت در این مرحله ی سخت، را توام با خیالی راحت تجربه کنید.

در کنار پکیج اختصاصی وکیوم، کارگران ظریف بار در طول سال ها تجربه ی کار تخصصی باربری، در اتوبار ظریف بار با نهایت دقت و مراقبت، به حمل و نقل اثاثیه شما می پردازند. دلسوزی و حس مسئولیت پذیری کارگران ظریف بار، باعث می شود که ما با دقت بالایی انتظارات شما را جامه ی عمل بپوشانیم. چرا که لبخند رضایت شما دقیقا همان چیزی است که بعد از یک باربری سخت می تواند خستگی را از ما بگیرد.

تماس با باربری ظریف بار

جهت کسب اطلاعات و استفاده از مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید . 1500 یک تلفن معمولی نیست.

error: Content is protected !!